sobota, 30. april 2016

ZNAMENJA



ZNAMENJA

Ko sem samo slišala,
A nisem verjela,
Da resnično obstajaš,
In ko mi je bilo najhuje,
Si mi poslala znamenja,
Ki so sprožila radostno
Vznemirjenje v moji duši…

Poslala Si galopirajočega konja,
Ki je radostno hrzal…
In drugič spet belo golobico,
Ki je grulila prhutaje okoli mene…
Podarila si mi vrtnico –
Moj najljubši cvet –
Iz rok ljube mi osebe…
Oglašala si se
s šumenjem Valov morja,
nenavadnem ščebetu ptic
in šelestenju listja v krošnjah dreves,
ko Si mi z rahlim vetričem hladila
vroče čelo v poletnih dneh…
Odžejala si me z kristalno vodo
Iz čistega gorskega izvira
In nahranila s sladkimi sadovi,
Ki sem jih imela najraje…

Čeprav se tega nisem zavedala,
Si se mi v vsem tem razodevala…
Dokler ni bil klic duše
Tako glasen in močan,
Da se je odprlo srce…
In utihnil je (raz)um…

JA!!!
In šele takrat…
Sem Te zaznala…
Zaslišala…
Začutila…
S srcem…
Z vsem svojim bitjem…

Ti Si vse, kar imam…
In s Teboj imam vse…
Brez Tebe več živeti ne morem in ne znam…
Ti moje Si življenje in Vstajenje!!!
Moja Ljubljena, Mogočna
Božja Prisotnost JAZ SEM!!! <3 span="">

Iz srca, Duha in duše z Ljubeznijo

avtorica: Sarayna Delfina


Ni komentarjev:

Objavite komentar