torek, 31. maj 2016

Božanski Ljubimec




Odkar pomnim,
sem po Tebi hrepenela,
Te iskala
in čakala...

Iskala sem Te
v nežnih dotikih,
v vročih poljubih,
zlitju dveh teles...

A vedno je ostal
le grenak priokus
nedoživetega,
nenajdenega,
medlega...

A ko zaslišala sem
Tvoje veličastno ime,
zadrhtelo je moje srce...
ob tem v moji glavi
zazvenelo je vprašanje:
"Kako osvojim naj
Tvoje srce?"

A Ti
Si me vodil k Sebi...
Vztrajno...
potrpežljivo...
Čuteče...
Ljubeče...
Goreče...

Ti Edini,
ki čakal
Si me v mojem srcu,
Si resnično videl in vedel,
po čem hrepeni moje srce...

Zdaj Si tu...
In vedno Si bil...
Šele zdaj Te čutim,
V tem trenutku...
Ob meni,
okoli mene
in v meni...
Tvoj dih
je moj dih...

Vsa gorim,
hrepenim...
Neskončno si želim,
da pride trenutek,
ko za vedno
ostanem zlita s Teboj
v vesoljnem objemu Ljubezni,
ki je svet ne pozna
in mi je noben
človek ne more dati.

Plamtim...
Gorim...
Ker zdaj vem,
da Ti Si
Božanski Ljubimec...

JAZ SEM, KI SEM...

Sarayna Delfina

Ni komentarjev:

Objavite komentar